top of page

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy transportowo-logistycznej z ponad 40-letnim doświadczeniem, posiadającej oddziały w Europie i Azji, specjalizującej się w transporcie i spedycji drogowej, intermodalnej oraz logistyce kontraktowej – w związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim poszukujemy osoby na stanowisko: Sales Manager

Lokalizacja

Łódź

Wynagrodzenie

17 000 - 21 500 brutto + system premiowania

GŁÓWNE OBOWIĄZKI

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie istniejących globalnych klientów w sektorze usług transportowych i spedycyjnych.

  • Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży na rynku polskim.

  • Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych.

  • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami.

  • Analiza rynku oraz identyfikacja trendów oraz możliwości ekspansji na rynku transportowym.

  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo dla klientów w zakresie optymalnych rozwiązań logistycznych.

  • Rozwój wolumenów sprzedaży wśród obecnych klientów.

  • Zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.

  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji założeń biznesowych.

  • Reprezentowanie firmy podczas spotkań biznesowych, targów i podróży służbowych.

OCZEKIWANIA

  • Minimum 5-letnie doświadczenie poparte sukcesami w sprzedaży w branży TSL - warunek konieczny.

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny.

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: techniczne lub ekonomiczne).

  • Doskonałe umiejętności planowania, organizacji pracy i zarządzania czasem.

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.

  • Doświadczenie w obsłudze posprzedażowej globalnych klientów.

  • Znajomość nowoczesnych metod prospectingu.

  • Analityczne myślenie i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.

  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych podróży służbowych.

OFERUJEMY

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej organizacji z 40-letnią historią.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 17 000 – 21 500 zł brutto (w zależności od doświadczenia).

  • System premiowy oparty na wynikach.

  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.

  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie działającej na rynkach Europy i Azji.

  • Bezpłatny dostęp do platformy e-learningowej dla Ciebie i jednej dodatkowej osoby.

  • Model pracy hybrydowej.

  • Dofinansowanie do nauki języków obcych.

  • Dofinansowanie karty sportowej.

  • Ubezpieczenie grupowe chroniące Ciebie i Twoich bliskich.

  • Prywatna opieka medyczna zapewniająca szybki dostęp do specjalistów.

W aplikacji proszę o umieszczenie klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MoveON! Consulting Radosław Bugaj z siedzibą ul. Jasna 36/6, 43-190 Mikołów wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr KRAZ 23810 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

​​

bottom of page