Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy transportowo-logistycznej z ponad 40-letnim doświadczeniem, posiadającej oddziały w Europie i Azji, specjalizującej się w transporcie i spedycji drogowej, intermodalnej oraz logistyce kontraktowej – w związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim poszukujemy osoby na stanowisko: Sales Manager
Lokalizacja
Łódź
Wynagrodzenie
17 000 - 21 500 brutto + system premiowania
GŁÓWNE OBOWIĄZKI
-
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie istniejących globalnych klientów w sektorze usług transportowych i spedycyjnych.
-
Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży na rynku polskim.
-
Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych.
-
Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami.
-
Analiza rynku oraz identyfikacja trendów oraz możliwości ekspansji na rynku transportowym.
-
Przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo dla klientów w zakresie optymalnych rozwiązań logistycznych.
-
Rozwój wolumenów sprzedaży wśród obecnych klientów.
-
Zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.
-
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji założeń biznesowych.
-
Reprezentowanie firmy podczas spotkań biznesowych, targów i podróży służbowych.
OCZEKIWANIA
-
Minimum 5-letnie doświadczenie poparte sukcesami w sprzedaży w branży TSL - warunek konieczny.
-
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny.
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: techniczne lub ekonomiczne).
-
Doskonałe umiejętności planowania, organizacji pracy i zarządzania czasem.
-
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
-
Doświadczenie w obsłudze posprzedażowej globalnych klientów.
-
Znajomość nowoczesnych metod prospectingu.
-
Analityczne myślenie i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
-
Prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych podróży służbowych.
OFERUJEMY
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej organizacji z 40-letnią historią.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 17 000 – 21 500 zł brutto (w zależności od doświadczenia).
-
System premiowy oparty na wynikach.
-
Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.
-
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie działającej na rynkach Europy i Azji.
-
Bezpłatny dostęp do platformy e-learningowej dla Ciebie i jednej dodatkowej osoby.
-
Model pracy hybrydowej.
-
Dofinansowanie do nauki języków obcych.
-
Dofinansowanie karty sportowej.
-
Ubezpieczenie grupowe chroniące Ciebie i Twoich bliskich.
-
Prywatna opieka medyczna zapewniająca szybki dostęp do specjalistów.
W aplikacji proszę o umieszczenie klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MoveON! Consulting Radosław Bugaj z siedzibą ul. Jasna 36/6, 43-190 Mikołów wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr KRAZ 23810 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”